niedziela, 18 listopada 2007

dobrze mi, nie wiem dlaczego, ale dobrze. wczoraj bardzo bolała mnie głowa i myślałam że się porzygam. ale ulga że mnie dziś nic nie boli. wczoraj miałam straszna ochotę na seks z Miśkiem. Misiek napisał do mnie i było tak fajnie, przyjemnie i wyluzowałam się dzięki temu. dzisiaj rano zaspałam. miałam obudzić się na dźwięk dzwonka ale nie zdołałam tego zrobić, może zdyt zmęczona byłam. może to dlatego że wczoraj za długo siedziałam w nocy, ale to przez film, który oglądałam, Włatcy Móch. kreskówka głupia, ale jak fajnie się to ogląda po męczącym w sumie dniu. taki reset dla mózgu jak to mówią niektórzy. cudownie oczyszcza z wszelakich myśli.

babcia znowu obgaduje kogoś przez telefon. jest zaaferowana bóg wie czym. ale takie jest jej życie.
nie chciałabym czegoś takiego dla siebie.
a jedno czego teraz chcę to dotknąć Miśka i wszystko co jest z tym dotykiem związane. chciałabym żeby Misiek poprosił mnie żebym przyjechała dla niego do warszawy jak będzie jechał do łodzi. mam ochotę na małą wycieczkę. duża tez wchodzi w grę, ale jest trudniejsza do realizacji. dlatego mała mi wystarczy.

Brak komentarzy:

moon